duminică, 15 decembrie 2013

Spiritul Craciunului

   Jake inca se gandea daca chiar trebuie sa cumpere din nou cadouri pentru familie si prieteni … Nu ii mai placea sa respecte aceasta traditie a Craciunului de cand tatal sau i-a parasit pe el si pe mama sa pentru o alta femeie , a ramas doar cu amintirea in care toti trei sa duceau prin magazine , iar dupa o zi incarcata de cumparaturi se relaxau la o cafenea cocheta, aranjata in spiritul sarbatorilor. Nu mai dadea doi bani pe aceste lucruri . Toate astea se intamplau pana acum 3 ani , se obisnuise cu gandul , dar inca nu putea accepta invitatia facuta de tatal sau de a-l vizita la noua lui casa si sa isi vada “fratele”.
   Trebuia insa sa faca cumparaturi , tinand cont ca el si Tina erau de 9 luni impreuna , ea a fost cel mai bun lucru care i s-a intamplat in viata. Datorita ei a renuntat la consumul de droguri si a decis sa isi reia viata normala. Nu a crezut ca poti ajunge sa te indragostesti de o persoana pe care inainte o urai , si cu toate astea ei formau un cuplu .
-In sfarsit ! Ai raspuns, am crezut ca iar o sa port o conversatie cu robotul , apropo m-a invitat la o cina romantica .
-Haha , Tina! Stii doar ca nu apreciez sarcasmul de dimineata. Ai treaba azi ? Voiam sa mergem prin magazine sa ne uitam dupa cadouri.
-Cine esti tu si ce ai facut cu Jake?
-O sa iau asta ca pe un “DA” !
-Vin la tine la 12:30 ,oricum vreau sa vorbesc cu Luanne .
-Sa ma deranjeze ca te intelegi asa bine cu mama?
   Luanne o adora pe Tina si o considera ca pe o fiica , mereu insista sa ia cina cu ei .
-Buna, Tina ! Hai intra !
-Buna, Luanne ! Cum mai esti?
-Incerc sa gasesc o reteta pentru rata umpluta cu legume la cuptor.
-Mmm , suna delicios , sper ca imi pastrati o bucatica .
-Jake , coboara! Tina e aici.
-Dragule, a sunat tatal tau ! A spus ca vrea ar vrea sa va vedeti azi .
- Oh, grozav! Chiar nu aveam chef de asta…
-Trebuie sa o faci , este tatal tau.
-Mda, ce mai tata!
-Dragule , ce s-a intamplat a fost intre mine si tatal tau , nu ar trebui  sa il indepartezi .
   In timp ce mergeau din magazin in magazin , Jake rememora amintiri de cand era doar un copil si se oprea in fata fiecarei vitrine pline cu jucarii , facand astfel o lista imensa pentru Craciun .
-Ar trebui sa alegi ceva ce iti place, Tina!
-Stii, Jake , nu mai are acelasi farmec daca imi iei acum ceva . Vreau sa vad cadoul de la tine in dimineata de Craciun .
-Da , asa e! Ah, trebuie sa ma vad cu tata, te sun mai tarziu ?
-Da sigur, te iubesc!
-Stii bine ca si eu .
   Arthur era un om solid , la prima vedere puteai spune ca nu are peste 35 de ani , mereu aranjat si cu o atitudine impunatoare.
-Salut, fiule! Imi pare bine ca ne vedem . Ce mai faci?
-Hei , tata! Tocmai ce am fost cu Tina la cumparaturi.
-Haide sa luam loc la o masa! Ce ai vrea sa mananci?
-Nu imi este foame , tocmai ce am mancat! O sa iau o cafea.
-Nu stiam ca bei cafea …
-Nu stii multe despre mine.
-Da… Stii fiule , te-am mai intrebat, dar ai vrea sa petreci Craciunul cu mine , cu Dorothy si cu…
-Hai , spune-o ! Cu fratele meu?! Nu, mersi . Habar nu am cum  poti sa ma intrebi asa ceva , dupa ceea ce ne-ai facut .
-Jake, imi…

-Nu , nu iti pare rau . Niciodata nu ti-a parut rau . Stii ce?! Mai bine ramai cu micuta ta familie fericita ! Craciun fericit, tata! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Follow Us